Van Jeroen

X OP X is een merk van ZARK ontwerpbureau. Oprichter Jeroen werkt al meer dan 15 jaar vanuit Zark voor en met mooie bedrijven. Vanuit een achtergrond in de reclame, marketing en productdesign wordt er gekeken naar het gehele proces en gedacht in totaalconcepten.
Strategische concepten voor een waardevol duurzaam resultaat.

zien > vertalen > implementeren

In 2022 en 2023 is en wordt er vooral gewerkt aan het ontwikkelen van eigen circulaire concepten. Hier zijn de benodige investeringen voor binnengehaald. Er worden nog wel opdrachten aangenomen maar dit is beperkt. Het moet passen bij het samen maken van positieve impact.
XOPX / Zark is dan ook niet erg aanwezig met lopende projecten/opdrachten op de sociale kanalen.

Biodivers brein > mijn USP

Ik houd gelukkig (nog) van lezen, taal en tekst. Ik baal er echter van dat ik dit niet zelfstandig kan zonder het maken van vervelende soms verassende taalfouten. Ik heb geluk gehad met een meester die op mijn elfde ontdekte dat ik dyslectisch ben.
De evolutie kwam met het dyslectisch brein al voordat er schrift bestond. Het is een biodivers brein.
Ik en mijn dyslexie collega's zijn dus niet dom, slordig of gemakzuchtig als u iets van hen leest en wellicht een oordeel velt.
In elke tijd maar in deze tijd van transitie zeker kan een anders denkend brein van extra waarde zijn.
Een dyslect heeft nu eenmaal de kwaliteit, verbanden te zien die anderen niet zien.
Ze komen dus met onverwachte en verassende oplossingen.
Zoals een dyslexie-specialist ooit tegen mij zei, "ik gun elk bedrijf minimaal 1 dyslect"
Dit was voor mij een enorme eyeopener. Van hieruit ben ik steeds meer mijn kwaliteiten gaan zien en gericht gaan inzetten.

Ik zou zeggen doe er uw voordeel mee.
We zijn in de minderheid, dus het koste een beetje maar dan heb je ook wat ;)

Jeroen Zark, "Ik werk graag met mensen samen die vinden dat ze leuker werk hebben dan ik"