Al meer dan 15 jaar maak ik de wereld om mij heen steeds duurzamer.

Dit start bij een scan waarmee ik de organisatie, het product en het merk in kaart breng. Deze nulmeting geeft inzicht. Inzicht in waar de resultaten snel en relatief eenvoudig te behalen zijn en onderdelen in de keten die meer aandacht vragen. Dit resulteert in een inhoudelijk en visueel actieplan. Van hieruit gaan we niet voor mooie woorden maar;  DOEN!

ALS U VERDUURZAMING DOORVOERT DAN LEERT DE ERVARING DAT:

– Het plezier van uw medewerkers en gebruikers van uw product of dienst toeneemt.
> arbeidskosten verminderden en uw klanten betere ambassadeurs worden

– Locatie(s) gaan bijdragen aan een socialer en gezonder leefklimaat.
> de locatie gaat anders verbinden, wordt slimmer en draagt positief bij

– De product(en) beter worden, marges vergroot en het gebruiksplezier toeneemt.
>aanpassingen in b.v. duurzame materialen of minder logistiek volume

– U kunt uw merk positiever gaan laden op basis van nieuwe sociale en positieve  waarden.
> marketing en reclame krijgen betere inhoud, bestaansrecht van het MERK neemt toe

– Het rendement van de organisatie wordt groter.
> het bedrijf is niet alleen gezonder voor mens en omgeving maar ook commercieel

Deze aanpak vanuit (design thinking) heeft gewerkt bij organisaties als Stadsschouwburg Nijmegen, het culinaire evenement ArnhemProeft en bij klanten van Arma Horecaverhuur als stadhuis Arnhem, Miele, Van der Valk, Albron Catering, Fletcher hotels, etc.

Als creatief visionair kijk ik met u achter de horizon en zetten we een stip. Vanuit een eerlijke en open samenwerking geven we vorm en inhoud aan de gestelde doelen. Ik neem mee; een brede ervaring met merken, producten, logistiek, materiaalkennis en een goed netwerk van vakmensen.

Uw organisatie maken we sterker met de kracht van creative business design.